Bouwjaar | 12-07-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.451 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.451 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jacob |
Contactpersoon | J. Jacob |
Adres | Havenkade 70 |
Postcode | 7553 GN |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2508424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12993139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjacob.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Daihatsu Sirion 2 komt uit 2005, werd geleverd van 01-01-2005 tot 01-07-2010 en kostte toen € 13.167,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 64 kW (87 PK) en een cilinderinhoud van 1298 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 915 kg. De APK is geldig tot 03-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Jacob, waar sinds 1998 de klant centraal staat en kwaliteit betaalbaar is!
Hierboven treft u één van de ruim 40 top occasions uit onze voorraad. Wij zorgen standaard voor een nieuwe APK keuring (indien vervaldatum minder dan 3 maanden is) plus kleine-beurt voor uw nieuwe voertuig. Proefrit en uitvoerige bezichtiging onder het genot van een kop koffie behoren uiteraard tot de mogelijkheden.
Door middel van onze lidmaatschap bij de vereniging NAP, kunnen wij kilometer-garanties afgeven op een groot deel van onze voorraad. Staat er een NAP-weblabel naast de advertentie of ziet u een foto van het NAP certificaat ? Dan is de stand van deze auto gegarandeerd!
Mocht u interesse hebben in een occasion die wij aanbieden, dan is het raadzaam om telefonisch contact met ons op te nemen voor informatie en/of een proefrit. (e-mails kunnen we helaas niet altijd direct op reageren) U bent welkom van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 19:00uur en zaterdag tot 17:00uur.
Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven
Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?
De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.
Plus
- prima prijs/prestatie verhouding
- snel en zuinig
- gedurfd en onderscheidend uiterlijk
Min
- speling versnellingspook
- stuurwiel niet verstelbaar
- geen bevestigings-ogen in bagageruimte
Conclusie
Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.
Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.