Bouwjaar | 10-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.067 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 1.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.067 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cobicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 15 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cobicar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 865 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.390 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
OToonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Daihatsu Sirion 2. De aandrijving van deze Daihatsu wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare stoelen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.
De uitrusting van deze auto is met isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller behoorlijk compleet.
Deze Daihatsu Sirion 2 komt uit 2005, werd geleverd van 01-01-2005 tot 01-07-2010 en kostte toen € 11.422,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,0 liter per 100 km en hij weegt 865 kg. De APK is geldig tot 16-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespreekbaar.
Bent u nieuwsgierig naar deze auto? Laat het ons dan snel weten en bel snel voor een afspraak.
Wij zijn dagelijks geopend tot 1800 uur,
Zaterdag tot 1700 uur en zondag op afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Onze auto's zijn al nagelopen en Apk gekeurd, ze kunnen meteen mee maar omdat we met concurrerende prijzen adverteren kunnen we helaas niks meer aan de prijs doen.
U bent van harte welkom.
Contact via WhatsApp : 0685124789
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven
Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?
De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.
Plus
- prima prijs/prestatie verhouding
- snel en zuinig
- gedurfd en onderscheidend uiterlijk
Min
- speling versnellingspook
- stuurwiel niet verstelbaar
- geen bevestigings-ogen in bagageruimte
Conclusie
Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.
Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.