Bouwjaar | 19-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.490 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.490 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry van de Bunte Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolseweg 431 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22778469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3630 x 1665 x 1550 cm
Wielbasis: 243 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Een hele mooie en fijn rijdende auto.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie, of voor het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op 06-22778469. Wij verzoeken u vriendelijk altijd telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt. Er worden geen extra afleverkosten berekend bij onze occasions. Aan de specificaties in deze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Met vriendelijk groet, Harry van de Bunte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven
Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?
De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.
Plus
- prima prijs/prestatie verhouding
- snel en zuinig
- gedurfd en onderscheidend uiterlijk
Min
- speling versnellingspook
- stuurwiel niet verstelbaar
- geen bevestigings-ogen in bagageruimte
Conclusie
Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.
Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.