Bouwjaar | 20-11-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.457 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
€ 5.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.457 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf P. Troost & Zn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Giessenweg 70-72 |
Postcode | 3044 AM |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4264546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.troostautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2007 - apr. 2009
Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 380 x 169 x 164 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
VOOR VIDEO ADVIES KUNT U BELLEN MET HET ALGEMENE TELEFOONNUMMER, WIJ NEMEN DAN CONTACT MET U OP !
LET OP: navigeer naar Schuttevaerweg 39 om onze locatie Rotterdam goed te bereiken en te kunnen parkeren.Autobedrijf P.Troost & Zonen uw Kia en Daihatsu dealer met méér dan 40 jaar ervaring!
ZZP'ers / ONDERNEMERS OPGELET!! SOEPELE ACCEPTATIE FINANCIAL LEASE !!
Tevens bieden wij +/- 500 occasions aan met BOVAG garantie en N.A.P!
Financieren is geen probleem, en is ter plekke geregeld!
Dit kan al vanaf €35,- per maand. Zie voor meer info www.troostautos.nl
Mail voor meer informatie naar rotterdam@autobedrijf-troost.nl of bel naar 010-4264546 Specificatie en/of invoerfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Materia | Nieuw materiaal
Daihatsu heeft er weer een miniatuurtje bij. Nadat schoonouders en ouden van dagen jarenlang tevreden rondtuften met respectievelijk hun Move en Gran Move, gooit Daihatsu het roer nu radicaal om. De brave, onopvallende ruimtewagentjes van weleer worden opgevolgd door de Materia. Dit nieuwe ruimtewonder doet alles anders. En hoe!
Bravo Daihatsu! Na jaren van onopvallende doosjes op wielen is de Materia een revolutionaire MPV waarin Daihatsu zich een ware meester toont in het bouwen van compacte auto's. Technisch niet bijzonder
Plus
- extreem ruim
- hippe vormgeving
- prettige stadsauto
Min
- vermoeiend op de snelweg
- speling versnellingspook
- beperkte bodemvrijheid door side-skirts
Conclusie
Bravo Daihatsu! Na jaren van onopvallende doosjes op wielen is de Materia een revolutionaire ruimteauto waarin Daihatsu zich een ware meester toont in het bouwen van compacte auto's. Technisch is de Materia niet bijzonder, maar het deugt allemaal en de prijs/prestatie verhouding is alleszins redelijk. De Materia 1.3 is vooral bedoeld als stadsauto, de variant met 1.5 liter motor is beter geschikt voor lange afstanden.
Het ontwerp is gewaagd, opvallend en tegelijkertijd verrassend slim. Onder het hippe exterieur gaat een extreem ruime auto schuil die meer ruimte biedt dan menig middenklasser. Kinderen zullen apetrots zijn als papa of mama ze komt ophalen met deze stoere auto. En of Daihatsu medelijden moet hebben met de schoonmoeders en oudjes die tot voor kort een (Gran) Move reden is maar de vraag: stiekem willen ze zich allemaal jong voelen met een hippe auto als de Materia!