Bouwjaar | 08-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.417 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 1.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.417 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Barno Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 234 |
Postcode | 7553 CX |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44223935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.barnoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R13
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 148 x 150 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 700 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Zeer nette en vooral goed onderhouden Daihatsu Cuore! Betreft een 1.0-12V, kom en overtuig u zelf!
Deze Daihatsu is voorzien van Stuurbekrachtiging en Radio met USB.
De Daihatsu wordt bij aflevering voorzien van een Grote Onderhoudsbeurt (alle filterelementen, bougies en motorolie), Poetsbeurt & Nieuwe APK. Onderhoudsboek aanwezig en alle onderhoudsbeurten zijn afgestempeld en aantoonbaar van A tot Z.
Inruil is uiteraard mogelijk op handelsbasis. Wilt u weten wat u auto waard is, stuur dan gerust een email of WhatsApp met foto's van u auto.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst. Wij zijn van maandag t/m Vrijdag geopend van 08:30 - 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 - 16:00. Wij zijn op Zondag alleen op afspraak geopend! Buiten onze openingstijden kunt u gerust bellen voor een afspraak.
Ondanks de zorg die besteed word aan de correcte invoer van de gegeven, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.
Bezoek ook ons facebook pagina: www.facebook.com/barnoautos/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!