Bouwjaar | 17-10-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 555 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 555 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Mossel Renault Gorinchem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 7 |
Postcode | 4207 HE |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 633047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmosselVKV.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Aandrijving
Actieradius: 225 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 370 x 159 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 949 kg
Laadvermogen: 366 kg
GVW: 1.315 kg
Accu
Accu: 27 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 7 kW
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Servicepakket Basis (inbegrepen):
- Geldige APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Van Mossel Familiepas (incl. app)
- Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Servicepakket Plus (€ 795 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt
- Vloeistoffen bijvullen
- Mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- 14 dagen omruilgarantie
- Uitgebreide inspectie op 130 punten
- Reconditioneren in- en exterieur
- Landelijke dekking service
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Servicepakket Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 20% tot 100%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1245 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Welkom bij Van Mossel Renault Gorinchem!
Vraag nu geheel vrijblijvend uw inruilvoorstel aan of plan een afspraak voor een proefrit in de occasion van uw voorkeur. Onze verkoopadviseurs staan u graag te woord, zowel online als telefonisch, en verwelkomen u graag in onze showrooms.
De lijst met beschikbare opties is met uiterste zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is, of dat er een beschreven optie niet aanwezig is. Wij raden aan om opties die van invloed kunnen zijn op uw aankoopbeslissing te controleren voordat u tot aankoop overgaat. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de optielijst.
Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam van Mossel Renault Gorinchem
Financier deze occasion tegen een aantrekkelijke rente. Vraag uw verkoopadviseur naar het actuele tarief en de voorwaarden. Let op: geld lenen kost geld.*
Voor meer zekerheid adviseren wij u om bij auto's vanaf € 4.500,-, het Van Mossel Servicepakket Plus aan te schaffen: De inhoud van dit pakket betreft onder andere een onderhoudsbeurt, APK minimaal 6 maanden, bijvullen van de vloeistoffen, mobiliteitsgarantie en een uitgebreide inspectie op 130 punten.
Het optionele Servicepakket Plus kost €795 voor onze occasions met een motorinhoud tot en met 2.0 liter. Vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.