Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 12.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Werkbus B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Titaniumweg 141 |
Postcode | 2401 ML |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 2203024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.werkbus.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jun. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Ledig gewicht: 912 kg
Wielbasis: 242 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Update 03-07-2024: Nieuwe voorraad wordt binnenkort verwacht. Door de grote vraag zijn alle beschikbare voertuigen momenteel al gereserveerd.
Allen in de kleur Gris Lightning!. Deze elektrische Dacia Spring automaat is onder andere voorzien van lederen bekleding, navigatie via apple CarPlay en Android auto, achteruitrijcamera, airco etc. Deze Dacia Spring komt ook nog in aanmerking voor eur. 1950 SEPP subisidie.
Hierdoor wordt de maandprijs 199,- op basis van 48 maanden en 5000 kilometer per jaar!
### Ontdek de Voordelen van Private Lease met een Jong Gebruikte Dacia Spring!
Ben je op zoek naar een slimme, duurzame en betaalbare manier om te rijden? Dan is onze jong gebruikte Dacia Spring de perfecte keuze voor jou! Met een private leasecontract profiteer je van alle voordelen van een nieuwe auto, zonder de zorgen van bezit. Hier zijn een paar redenen waarom je zou moeten kiezen voor een jong gebruikte Dacia Spring:
#### **1. Duurzaam Rijden**
De Dacia Spring is volledig elektrisch, wat betekent dat je niet alleen je ecologische voetafdruk verkleint, maar ook bespaart op brandstofkosten. Rijd met een gerust hart, wetende dat je bijdraagt aan een groenere toekomst.
#### **2. Betaalbare Luxe**
Met onze private leaseoptie geniet je van een vaste, lage maandelijkse prijs. Dit betekent dat je niet hoeft te sparen voor een grote aanbetaling en je geen zorgen hoeft te maken over onverwachte kosten zoals onderhoud en reparaties.
#### **3. Flexibiliteit en Vrijheid**
Een private leasecontract geeft je de vrijheid om zonder zorgen te rijden. Verzekering, wegenbelasting, onderhoud en pechhulp zijn allemaal inbegrepen. Jij hoeft alleen maar te rijden en te genieten!
#### **4. Stijlvol en Compact**
De Dacia Spring is niet alleen praktisch, maar ook stijlvol. Zijn compacte formaat maakt hem perfect voor stadsritten, terwijl hij toch ruim genoeg is voor al je dagelijkse avonturen. Bovendien beschikt hij over moderne technologieën en comfortfuncties die je ritten nog aangenamer maken.
#### **5. Zorgeloos Rijplezier**
Kies je voor private lease, dan ben je verzekerd van zorgeloos rijplezier. Geen zorgen over de restwaarde van de auto of onverwachte onderhoudskosten; wij zorgen voor alles!
### Waarom Kiezen voor Een Jong Gebruikte Dacia Spring?
Een jong gebruikte Dacia Spring biedt de perfecte balans tussen prijs en kwaliteit. Je krijgt een auto die praktisch nieuw is, maar tegen een veel lagere prijs dan een splinternieuwe. Al onze jong gebruikte aut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.