Bouwjaar | 13-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.177 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.177 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwendijk Hoofddorp |
Contactpersoon | David Gimpel |
Adres | Parelaan |
Postcode | 2132 WS |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5627604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 0235627604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-nieuwendijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs) (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
- Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe APK.
- 12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
- BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro.
- Renault Route Service.
- Professionele poetsbeurt.
- Brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Onderhoud & Servicepakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs)"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Nu 20% korting op alle trekhaken!
Direct leverbaar! Wegenbelasting vrij!
Nu in de verkoop deze Dacia Spring Comfort Plus (orange pack). De voorwielaangedreven auto heeft elektrische aandrijflijn, een actieradius van 230 km en levert een maximum vermogen van 33 kW (44 pk) en een maximum koppel van 125 Nm.
Uitgerust met o.a.
* Lederen bekleding
* Navigatie
* Apple Carplay / Android Auto
* DAB+ radio
* Achteruitrijcamera
* Parkeersensoren achter
* Airco
* All season banden
Het Onderhoud / Servicepakket kost € 845,- Hiervoor krijgt de auto een:
Dacia Onderhoudsbeurt
Nieuwe APK
12 maanden BOVAG Garantie
Renault Route Service (24/7 pechhulp Nederland)
Professionele poetsbeurt
Nieuwe vloermattenset
Volle Tank stroom
Veilig op weg? Sluit nu een autoverzekering af bij Nieuwendijk tegen een scherp tarief en profiteer van: €0 Eigen Risico.
Nieuwsgierig geworden naar deze prachte auto, wilt u meer informatie of vrijblijvende proefrit? Bel: 023-5627604 en vraag naar David Gimpel, Ruud de Graaf, Job Korthoff of Jelle van Driel. U mag ons ook mailen naar: hoofddorp@renault-nieuwendijk.nl
Renault Nieuwendijk Hoofddorp B.V. is al sinds 1992 de Renault dealer van de regio Hoofddorp / Schiphol en de Haarlemmermeer. Voor verkoop van een nieuwe Renault en ruime voorraad occasions
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.