Bouwjaar | 25-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.587 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
€ 12.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.587 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Moerman Jansen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 54 |
Postcode | 2952 AD |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.moja.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh, Conditie: 98%
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Controle vloeistoffen, geldige APK (nieuwe APK indien noodzakelijk)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Doruyter
Supernette en in bijna nieuwstaat verkerende Electrische Dacia voor bijzonder scherpe prijs! Subsidie van toepassing (dus die gaat er nog vanaf)
Geadverteerde prijs is inclusief ons basis afleverpakket, bestaande uit:
- Geldige APK
- Vloeistofcontrole + 40 punten check
- Reconditionering exterieur en interieur
Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons Premium BOVAG afleverpakket á € 595,-. Dit ter voorkoming van verrassingen en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!
Premium BOVAG afleverpakket (extra t.o.v. Basis afleverpakket € 595,-):
- 12 maanden BOVAG garantie (op auto's met vraagprijs vanaf € 4.500)
- Complete kwaliteitscontrole
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem wordt vervangen indien deze binnen een jaar aan vervanging toe is
- Banden met een profieldiepte minder dan 3 mm. worden vervangen voor nieuwe banden
- 1 jaar mobiliteitshulp in heel Europa
- € 45,- aan brandstof
Inruil/taxatie:
Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.moermanjansen.nl) en klikt u op 'Inruilwaarde berekenen'.
Bij een bezoek aan onze showroom ontvangt u, in vrijwel alle gevallen, direct een offerte zodat u precies weet waar u aan toe bent.
Proefrit:
Bij serieuze interesse behoort een proefrit altijd tot de mogelijkheden. Proefritten ter oriëntatie zijn niet gewenst.
Het aërodynamische ontwerp is aantrekkelijk en functioneel. Dankzij de gunstige stroomlijn haalt u met deze Dacia Spring meer kilometers u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.