Bouwjaar | 08-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.216 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
€ 13.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.216 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ploegh |
Contactpersoon | A. Ploegh |
Adres | Molenweg 4 |
Postcode | 9231 HS |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 43530009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageploegh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2021 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
U geniet van het rijplezier dat deze Dacia Spring biedt. Iedere rit geeft u weer nieuwe energie. Dankzij de geavanceerde techniek en uitgekiende veiligheidssystemen bent u ook altijd in controle. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2022 komt; hij heeft slechts 19216 kilometer afgelegd. Ook 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter horen tot de voorzieningen op deze auto.
Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Uw ogen horen op de weg, toch? Daarom is deze auto voorzien van audiobediening op het stuur. Gemakkelijk én veilig! De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Natuurlijk behoren airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De geavanceerde technologie in deze Dacia is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Ook helpen het hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Een proefrit? Natuurlijk! Neem contact op en we maken een afspraak om u te overtuigen van deze kwaliteitsauto!
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
U kunt gebrui
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.