Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh ¤ 2.000,- SUBSIDIE

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-07-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.532 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh ¤ 2.000,- SUBSIDIE


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.532 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Buist Auto's
Contactpersoon I. Buist
Adres Steenkamp 13
Postcode 9461 VC
Plaats Gieten
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 330803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 21608746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.buist-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2021 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 125 Nm

Aandrijving
Actieradius: 230 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Accu
Accu: 26 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW, 63 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 30 kW, 170 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 42 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): BOVAG Garantie 12 maanden Compact: Wij bieden deze auto aan met ons afleverpakket voor een meerprijs van € 595,-. Ons afleverpakket is voorzien van 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK bij aflevering (indien korter dan 12 maanden), servicebeurt volgens schema fabrikant, BOVAG 40 punten check, 1/4 tank brandstof, poetsbeurt, gratis vervangend vervoer tijdens de garantieperiode (indien beschikbaar).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 07:36
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:15
Bruikbare accucapaciteit: 25.46 kWh
Ingeschatte actieradius: 181 km
Ingeschat verbruik: 16.3 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 171 km
Actieradius praktijk winter: 147 km
Verbruik praktijk zomer: 16.05 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 19.22 kWh/100km

NETTOPRIJS NA SUBSIDIE € 8.950,-! Zeer voordelige Dacia Spring Electric van juli 2022 met slechts 28532km! Compacte EV welke, indien beschikbaar, in aanmerking komt voor € 2.000,- subsidie voor particulieren (SEPP). Zeer bruikbare elektrische auto met een praktische range van circa 200-250km. Door de schone en zuinige manier van mobiliteit betaald u de komende jaren geen wegenbelasting, een voordeel dat oploopt tot ruim € 480,- per jaar, daarnaast is een elektrische auto voordelig in verbruik en onderhoud! Deze Dacia is voorzien van airco, navigatie, Apple CarPlay, dakrails, achteruitrijcamera, DAB+, bluetooth, getint glas, elektrisch pakket, enz. Goed onderhouden auto met complete set sleutels en onderhoudshistorie! De prijs voor deze compacte EV inclusief onderhoudsbeurt volgens schema, nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie t.w.v. € 595,- is € 11.545,-.

= Bedrijfsinformatie =

Sinds 2006 kunt u bij Buist Auto's terecht voor mooie, jonge occasions met nét dat beetje extra. Na bijna 13 ja

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Elektrische essentie

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?

Autotest | Dacia Spring Elektrische essentie

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • heel veel waar voor heel weinig geld
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
  • weinig ruimte achterin
  • diepe grondtoon van airconditioning

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.

Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.

Deel deze advertentie