Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.838 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.838 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABD Sneek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kolenbranderstraat 5A |
Postcode | 8601 VC |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 413291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abdrenault.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 366 kg
GVW: 1.286 kg
Accu
Accu: 27 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Dit pakket bevat:
- 12 maanden wettelijke garantie
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto
- De auto wordt of is professioneel gereinigd
- Bovag Afleverpakket 1 Elektrische Auto's (€ 795 meerprijs):
Dit pakket bevat:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Een nieuwe APK (12 of 24 maanden geldig afhankelijk van het type auto)
- 88 punten BOVAG check
- Voorzien van de meest recente software updates
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- 1 Jaar of maximaal 10000km onderhoudsvrij rijden
- Banden hebben minimaal 3mm profiel
- 100% volgeladen accu
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto
- De auto wordt of is professioneel gereinigd
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Bleeker
Uniek aanbod! Allen in de kleur Gris Lightning!. Deze elektrische Dacia Spring automaat is onder andere voorzien van lederen bekleding, navigatie via apple CarPlay en Android auto, achteruitrijcamera, airco etc. Deze Dacia Spring komt ook nog in aanmerking voor eur. 2000 SEPP subisidie, deze subsidie gaat nog van de vraagprijs af! Daarnaast profiteert u met de Dacia Spring van eur. 0,- wegenbelasting kosten. Meerprijs optioneel afleverpakket inclusief resterende fabrieksgarantie, benodigd onderhoud, 88 punten check en een professionele poetsbeurt is eur. 795,-. Geadverteerde prijs op ViaBOVAG.nl is inclusief afleverpakket.
Optioneel afleverpakket inclusief 12 maanden BOVAG garantie, 88 punten check, Afleverbeurt, professionele reiniging etc. kost €795,-
Wel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.