Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Délai de livraison: 6 mois
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Dossier de siège arrière asymétrique rabattable de 1/3 à 2/3
* Chauffage des sièges conducteur et passager avant
* Climatisation manuelle avec filtre à pollen
* Ordinateur de bord
* 3 appuie-tête arrière,
* Siège conducteur réglable en hauteur avec accoudoirs
* Volant réglable en hauteur et en profondeur
* Lampes de lecture à l'avant
* Prise 12V à l'avant
** Infodivertissement et communication ** \ * Media Control, radio DAB, avec 2 haut-parleurs
*Prise USB
** Sécurité et assistance ** \ * ABS et assistance au freinage d'urgence
* Airbags frontaux conducteur et passager avant (l'airbag passager avant peut être désactivé)
* Programme électronique de stabilité (ESC) avec aide au démarrage en côte
* Airbags latéraux à l'avant et windowbags à l'avant et à l'arrière
* Avertissement de ceinture acoustique lorsque les ceintures de sécurité ne sont pas bouclées à l'avant
* Système de ceinture à trois points sur tous les sièges
* Verrouillage automatique des portes après s'être éloigné
* E-Call : Appel d'urgence automatique
* Système d'assistance au freinage d'urgence actif (AEBS)
* Pilote de tempo avec limiteur de vitesse
* Fixation siège enfant ISOFIX sur les places extérieures arrière
** extérieur ** \ * Dégivreur de lunette arrière
* Pare-chocs avant et arrière peints
* Feux diurnes avec signature lumineuse LED
* Verrouillage central avec télécommande
* Aide au stationnement arrière, acoustique
** Roues et technologie ** \ * Direction assistée
* Jantes acier 15" avec enjoliveurs
* Kit de réparation des pneus
* Pression des pneus Système de surveillance
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.