Dacia Sandero 1.4 Leuke betrouwbare 5 deurs

€ 1.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-08-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.571 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Dacia Sandero 1.4 Leuke betrouwbare 5 deurs


€ 1.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-08-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.571 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis-Sneek
Contactpersoon Frank de Wagt
Adres Wattstraat 9
Postcode 8606 JX
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 3031174 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuis-sneek/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Dacia Sandero 1.4 Leuke betrouwbare 5 deurs

Leuke betrouwbare 5 deurs voor een zacht prijsje. 
Levering met nieuwe apk.

De Dacia Sandero 1.4 uit 2008 is een compacte en betaalbare hatchback die vooral bekendstaat om zijn eenvoud, praktische functionaliteit, en lage kosten. Hier zijn enkele interessante aspecten van deze auto:
Algemeen Overzicht:

- Merk: Dacia, een Roemeense autofabrikant die eigendom is van Renault. Dacia staat bekend om het produceren van betrouwbare, no-nonsense auto's tegen een scherpe prijs.
- Model: Sandero 1.4, een van de eerste generaties van de Sandero, die snel populair werd vanwege zijn praktische karakter en betaalbaarheid.
- Segment: B-segment hatchback, ideaal voor stedelijk gebruik en korte ritten.

Technische Specificaties:

- Motor: 1.4-liter viercilinder benzinemotor
- Vermogen: 75 pk (55 kW) bij 5.500 tpm
- Koppel: 112 Nm bij 3.000 tpm
- Transmissie: 5-versnellings handgeschakelde transmissie
- Aandrijving: Voorwielaandrijving
- Acceleratie (0-100 km/u): Ongeveer 13,6 seconden
- Topsnelheid: Circa 161 km/u

Brandstofverbruik en Emissies:

- Gemiddeld verbruik: Ongeveer 6,9 liter per 100 km
- CO2-uitstoot: Ongeveer 165 g/km
- Brandstoftankinhoud: 50 liter

Afmetingen en Gewicht:

- Lengte: 4.020 mm
- Breedte: 1.746 mm
- Hoogte: 1.534 mm
- Wielbasis: 2.590 mm
- Leeggewicht: Ongeveer 980 kg
- Bagageruimte: 320 liter, uit te breiden tot 1.200 liter met neergeklapte achterbank

Kenmerken en Uitrusting:

- Interieur: De Dacia Sandero 1.4 heeft een eenvoudig en functioneel interieur. De materialen zijn basic, maar duurzaam, gericht op gebruiksgemak.
- Uitrusting: In 2008 werd de Sandero vaak geleverd met basisvoorzieningen. Dit omvatte vaak zaken zoals handmatige airconditioning, elektrische ramen voor, en een eenvoudig audiosysteem. Geavanceerde functies zoals navigatie of geavanceerde veiligheidssystemen waren in deze prijsklasse destijds niet gebruikelijk.
- Veiligheid: Voorzien van basisveiligheidsvoorzieningen zoals ABS en airbags voor de bestuurder en voorpassagier. Geavanceerde veiligheidstechnologieën zoals ESP (elektronische stabiliteitscontrole) waren optioneel of niet beschikbaar op deze oudere modellen.

Rijervaring:
De Dacia Sandero 1.4 biedt een eenvoudige en no-nonsense rijervaring. De motor is betrouwbaar en voldoende voor dagelijks stadsverkeer en korte ritten buiten de stad. Het onderstel is comfortabel genoeg voor de meeste wegen, hoewel het niet de sportiefste of meest verfijnde rijervaring biedt. De besturing is licht en gemakkelijk, wat handig is bij parkeren en manoeuvreren in de stad.
Waarom Kiezen voor een Dacia Sandero 1.4 uit 2008?

- Betaalbaarheid: Een van de belangrijkste redenen om voor deze auto te kiezen is de lage aanschafprijs en de lage onderhoudskosten. Het is een van de meest kostenefficiënte auto's in zijn klasse.
- Praktisch: Met zijn compacte afmetingen en verrassend ruime interieur is de Sandero praktisch voor dagelijks gebruik. De bagageruimte is ro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Sandero | Een beetje speciaal

Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".

Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal

De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.

Plus

  • scherpe prijs
  • lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke fluittoon van motor
  • schel geluid audiosysteem
  • matige prestaties / souplesse op LPG

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.

En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.

Deel deze advertentie