Dacia Sandero 1.0 TCe 90 Comfort automaat

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.399 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Dacia Sandero 1.0 TCe 90 Comfort automaat


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 12-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.399 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsale-Maarssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Positronweg 10
Postcode 3542 AZ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42389406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 169 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 185 x 154 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.097 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 1.601 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 595 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,22 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,77 l/100km (1 op 21,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Alle inruil mogelijk auto, motor, scooter, boot
etc.

Wij kunnen u nieuwe auto direct zelf tenaamstellen 24/7 voor export kunt u ook bij ons terecht wij maken 24/7 export documenten

Wij kunnen ook voor u een financiering regelen


Van maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00

Buiten de openingstijden kunt u altijd telefonisch een afspraak maken.

Ook voor overige vragen en informatie kunt u telefonisch contact opnemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Sandero | Een beetje speciaal

Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".

Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal

De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.

Plus

  • scherpe prijs
  • lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke fluittoon van motor
  • schel geluid audiosysteem
  • matige prestaties / souplesse op LPG

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.

En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.

Deel deze advertentie