Dacia Sandero 1.0 SCe Laureate - Gris Comete - Topstaat

€ 6.925,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 129.542 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Dacia Sandero 1.0 SCe Laureate - Gris Comete - Topstaat


€ 6.925,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 129.542 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Visser & Tromp Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Berenkoog 66
Postcode 1822 BZ
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 2340858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vt-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.487 kg
Max. trekgewicht: 1.090 kg (ongeremd 520 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Bij u of bij ons? (zonder meerprijs): Online aanschaffen, net zo mooi en dezelfde service. Via telefoon, @mail, facetime of whatsapp alle informatie contactloos over uw keuze, inruil en afhandeling. Thuis afgeleverd binnen 48 uur of in overleg. Deze service is geheel gratis.
- Profit Afleverpakket (€ 395): Profit Afleverpakket wordt standaard berekend bij aanschaf van een occasion.
Dit afleverpakket bevat: Algehele technische inspectie, Brandstof, Geldige APK keuring, Interieur-exterieur sweep, Tenaamstelling/vrijwaren inruilauto, Vloeistofcheck en topping
- Premium Afleverpakket (€ 695): Premium Afleverpakket wordt het meest gekozen.
Dit afleverpakket bevat: 3 mnd garantie motor en versnellingsbak, Airco check, Brandstof 20 liter, Interieur en exterieur detaillering, NAP teller rapport, Nieuwe APK keuring 12-24 mnd, Onderhoud conform schema
- Premium Plus Afleverpakket (€ 995): Premium Plus Afleverpakket ontzorgt u compleet. Comfort en zekerheid voor uw nieuwe auto.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 6 mnd garantie, bij huis en groot Europa, Airco onderhoud en reiniging, Alles van servicepakket Premium en extra:, Assistance Europa, Brandstof vol, Interieur detaillering, Safety Pack Plus, Waxguard lakverzegeling met certificaat

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Dacia profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Deze Dacia is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en trip computer is deze Dacia helemaal compleet.

P

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Sandero | Een beetje speciaal

Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".

Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal

De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.

Plus

  • scherpe prijs
  • lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke fluittoon van motor
  • schel geluid audiosysteem
  • matige prestaties / souplesse op LPG

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.

En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.

Deel deze advertentie