Bouwjaar | 08-08-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 143.506 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 7.499,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 143.506 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kelder Auto's B.V. |
Contactpersoon | A.P. Kelder |
Adres | Energiestraat 5 |
Postcode | 7442 DA |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kelderautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.487 kg
Max. trekgewicht: 1.090 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Dacia Sandero stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Dacia te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen helaas niet reageren op vragen als:
Wat is de laagste prijs
Uiterste prijs etc, etc.
Kom eerst even kijken, proefrijden en natuurlijk een heerlijke kop koffie/cappuccino/espresso of thee drinken
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.