![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.104 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.104 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoshowroomonline.nl |
Contactpersoon | J.E van Huffel |
Adres | Jan Ligthartstraat 3 a |
Postcode | 3083 AL |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4845508 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53206719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoshowroomonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2017 - sep 2018
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 176 x 162 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.022 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.090 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
NIEUWE APK KEURING TOT MEI 2025 .
VOLLEDIG DEALER O.H .
LAATSTE BEURT MEI 2024 !
VOORZIEN VAN AIRCO .
CRUISECONTROL.
ORIGINEEL NAVIGATIE .
BLUETOOTH TELEFONIE .
PARKEERSENSOREN .
ALLE SOORTEN INRUIL MOGELIJK.
OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, ADVISEREN WIJ U VOORAFGAAND AAN UW BEZOEK TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP TE NEMEN .
DAN KUNNEN WIJ DE BESCHIKBAARHEID GARANDEREN .
TOT SNEL BIJ AUTOSHOWROOMONLINE.NL.
------------------------------------------------------------------------------
ALLE GEADVERTEERDE AUTO'S WORDEN TECHNISCH NAGEKEKEN VOORDAT DEZE WORDEN AFGELEVERD !
EN LET OP !!! BIJ ONS GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
------------------------------------------------------------------------------
Ons adres:JAN LIGTHARTSTRAAT 3-9
3083 AL ROTTERDAM ZUID.
Vlakbij winkelcentrum Zuidplein en Ikazia ziekenhuis.
Ons bedrijf bestaat al sinds 1987(35 jaar.)
TENAAMSTELLING OP LOCATIE MOGELIJK.
Kantoor : 010.4845508.
John : 0653.206719.
Ismail: 0629.541392.
Vanuit het buitenland : 0031.10.4845508.
Betaling kan CONTANT of PIN of per BANK.
Wij zijn aangesloten bij de RDW de VWE de RDC en de Nationale Autopas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
![Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10258/dacia-sandero-tce-100-bi-fuel-stepway-extreme.jpg)
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.