Bouwjaar | 2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.334 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.334 km |
Deuren | 6 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel F.J.M. de Bruijn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kraaiendonk 22 |
Postcode | 4711 LH |
Plaats | St. Willebrord |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11581000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | bestelwagensopbenzine.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hij is voor particulieren zeer aantrekkelijk vanwege de lage motorrijtuigenbelasting.
Dacia Logan van 17-01-2011 met 216.334 km op de teller en een APK tot 06-04-2025.
De wagen is vrij standaard dus geen elektrische ramen en spiegels wel centrale deurvergrendeling maar zonder afstandsbediening en een radio-cd-speler.
Hij is zeer goed onderhouden geweest door de eigenaar, er zitten heel veel facturen van het onderhoud bij, zie foto's.
De distributieriem en waterpomp zijn vervangen geweest in februari 2023.
Het interieur is netjes, maar natuurlijk heeft hij wel een paar gebruikssporen maar geen grote schaden.
Hij wordt verkocht zonder garantie dus zo meenemen.
Wij doen niet aan aflever- of rijklaarkosten.
U kunt 7 dagen per week langskomen om wagens te bezichtigen, in de avonduren van feestdagen maar wel op afspraak.
Wij kunnen ook 7 dagen per week vrijwaren en tenaamstellen.
Ik ben heel de dag te bereiken op +31(0)6-11581000 ook via whats app en sms maar een beller is altijd sneller.
Spel- en typefouten voorbehouden
Bezoekadres:
Struikhei 21C
4714 VC
Sprundel Nederland
MAAR ALTIJD OP AFSPRAAK!!!!
Wij doen niet aan aflever- of rijklaarmaakkosten.
U kunt 7 dagen per week langskomen om wagens te bezichtigen, in de avond uren of op feestdagen. Dit kan uitsluitend op afspraak.
We kunnen ook 7 dagen per week vrijwaren en tenaamstellen.
Ik ben heel de dag te bereiken op +31(0)6-11581000 ook via WhatsApp en sms maar een beller is altijd sneller.
(Type en schrijffouten voorbehouden)
Autohandel F.J.M. de Bruijn
Kraaiendonk 22
4711 LH St. Willebrord
Mobiel: 06-11581000
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?