Bouwjaar | 09-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.131 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.131 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dutch Car Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerhuisweg 10A |
Postcode | 6732 GK |
Plaats | Harskamp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86349448 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchcarexportbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dacia Logan MCV 1.6 Ambiance export only
- Kenteken: 52-XX-PB
- Merk: Dacia
- Model: Logan MCV
- Tellerstand: 201131 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K7M F7
- Vermogen: 64 kW / 87pk
- Ledig gewicht: 1140 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 445 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
Interieur
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Alarm
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elek. bedienbare ramen
- Elektrisch bedienbare ramen voor
- Elektronische remkrachtverdeling
- Metallic lak
- Passagiersairbag
- Startonderbreker
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
car drives very good with airco
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen, zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.
Dutch Car Export B.V.
Westerhuisweg 10A
6732GK Harskamp
+310623082571
dutchcarexport@gmail.com
www.dutchcarexportbv.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie, maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?