Bouwjaar | 03-09-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.891 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.891 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VVA Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaal Noord 188 |
Postcode | 7322 AD |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27970587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vvaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4473 x 1740 x 1662 cm
Wielbasis: 290 cm
Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Let op! Motorstoringslampje knippert. Vermoeden vervangen bobine kabels, zo ingeruild en zo weer weg!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij VVA Auto's. Wij zijn een bedrijf dat gespecialiseerd is in jong gebruikte occasions. Inruil van uw huidige auto, motor, boot, caravan, camper of aanhanger is bij ons altijd bespreekbaar. Klantgerichtheid en service staan bij ons hoog in het vaandel. Daarnaast is een financiering of garantie op een voertuig in overleg altijd bespreekbaar. Wij attenderen u erop dat sommige auto's in verband met het modeljaar 1 jaar jonger aangegeven kunnen worden en daarnaast worden veel van onze auto's ingevoerd bij de RDW. Voor vragen hierover staan wij u ten alle tijden te woord.
Indien u geïnteresseerd bent in één van onze occasions kunt u ons altijd bellen of een bericht sturen via WhatsApp. In principe zijn wij altijd bereikbaar.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website: www.vvaautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?