Bouwjaar | 23-04-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.529 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.529 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jitze Bosgra |
Contactpersoon | Jitze Bosgra |
Adres | Skipmakker 4 |
Postcode | 8401 JG |
Plaats | Gorredijk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 461873 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jitzebosgra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - okt. 2016
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 173 x 155 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.013 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 555 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: *3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak *Kleine onderhoudsbeurt *APK minimaal 3 maanden geldig *Auto wordt of is gepoetst *Tenaamstelling € 595,-
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Bosgra Garantie: 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Dit pakket is inclusief een kleine onderhoudsbeurt.
Wat leuk dat u naar onze occasion kijkt! Wij bieden met trots deze origineel Nederlands geleverde Dacia Logan MCV 0.9 TCE Laureate aan. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij een kilometerstand van 59.050km.
De belangrijkste opties zijn:
*Airco
*Originele audio
*Isofix
*Bluetooth telefonie
*15 inch lichtmetalen velgen
*Trekhaak
Rijdt u binnenkort in deze keurige Dacia Logan MCV?
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een complete fotoreportage op www.jitzebosgra.nl . U doet er verstandig aan om voor vertrek te bellen met 0513-461873 of 06-19998121 of de occasion nog beschikbaar is. U bent van harte welkom op de Skipmakker 3 - 4 in Gorredijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?