Bouwjaar | 14-10-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.689 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 6.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.689 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf C. Hezeman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arnhemseweg 452 |
Postcode | 7361 CL |
Plaats | Beekbergen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5420599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohezeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2016
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4494 x 1733 x 1550 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.165 kg
Max. trekgewicht: 1.110 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Auto Hezeman is een familie bedrijf.
De eigenaar en oprichter Chris Hezeman Sr is al 41 jaar actief in de auto branche. Wim Steenvoort is al 22 jaar werkzaam bij Auto Hezeman. Hij is verantwoordelijk voor alles omtrent de werkplaats. Chris Hezeman Jr houdt zich bezig met de in- en verkoop en Social Media.
Bij autobedrijf Hezeman staat de klant centraal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige apk. Elke auto krijgt van ons een pre inspectie en een vloeistof controle. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. de opties of accessoires die uw aankoop beïnvloeden check die goed! een foutje is immers menselijk
wij adverteren met meeneemprijzen.
Bel 055-5420599 of 06-28889404 voor een afspraak of voor een proefrit! Neem een kijkje op onze website voor meerdere occasions. Wij hebben altijd ruim 75 occasions op voorraad.
Uiteraard bent u van harte welkom om langs te komen.
Door de hoge omzet snelheid is het voor ons en u handig om even te bellen voor uw vertrek. Wij kunnen hierdoor helaas geen auto's reserveren.
www.autohezeman.nl
aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?