Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Délai de livraison: 4 semaines
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Vitres électriques avant et arrière
* Le dossier du siège arrière peut être rabattu de manière asymétrique (1/3 à 2/3)
* Siège conducteur réglable en hauteur
* Sièges avant chauffants
* Système de régulateur de vitesse, régulateur de vitesse avec limiteur
* Support lombaire sur le siège avant, accoudoir central avant réglable
* Hauteur et profondeur du volant réglables
* Volant en similicuir aspect
* Climate Control
* Caméra de recul
** Infodivertissement et communication ** \ *Media Nav (écran 8", navigation, DAB, smartphone avec Apple CarPlay et Android Auto, USB et cartes Europe de l'Ouest ou Europe de l'Est),
*Matériel cartographique sélectionnable pour l'Est ou l'Ouest
** Sécurité et assistance ** \ * ABS avec EBV et assistance au freinage d'urgence, ESP et ASR
* Airbags frontaux et latéraux ainsi que des airbags pour le conducteur et le passager avant (l'airbag du passager avant peut être désactivé)
* Antidémarrage électronique
* Blind spot Warner
** extérieur ** \ * Feux de jour en cours d'exécution
* Lunette arrière chauffante avec essuie-glace
* Verrouillage centralisé avec télécommande radio
* Rétroviseurs extérieurs chauffants et réglables électriquement
* Feux de brouillard avant
* Rails de toit modulaires argentés
* Aide au stationnement arrière
* Phares de signature LED
* Barres de toit modulaires
** Roues et technologie ** \ * Pression des pneus Système de surveillance
* Montagne Assist
* Direction assistée électrique
* Jantes alliage 17 "Tergan" 215/60 R 17
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.