Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stokman Den Helder BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pastoor Koopmanweg 11 |
Postcode | 1784 NX |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 637484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stokmanrenault.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 154 km/u
Ledig gewicht: 1.355 kg
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden aangeboden voor een rijklaarprijs. Dat houdt in dat de auto wordt afgeleverd inclusief;
- 12 maanden geen onderhoud noodzakelijk
- 12 maanden APK
- 12 maanden Premium pas
- 12 maanden Pechhulp Nederland
- 12 maanden BOVAG garantie
- 14 dagen omruilgarantie
- 88 puntencheck
- Volle tank brandstof (LPG/benzine/diesel/ Elektra)
Bovenop de aanschaf van uw nieuwe auto kunt u kiezen voor het Stokman Premium occasionpakket. Dit pakket bestaat uit;
- Een update van het navigatiesysteem
- Een iXtar-lakbehandeling
- Antidiefstalbouten
- Een cleanbox voor uw auto
De kosten voor dit pakket bedragen slechts € 495,-!
Via Mobilize Financial Services kunt u de aanschaf van uw nieuwe occasion financieren tegen aantrekkelijke voorwaarden. Zo financiert u uw occasion al vanaf 5,9% rente! Vraag de verkoper naar de mogelijkheden.
Voor een geheel vrijblijvend inruilvoorstel, een proefritafspraak of een showroombezoek komen wij graag met u in contact. U kunt ons bereiken op 0223-637484 of verkoop@stokman.nl. Natuurlijk bent u ook van harte welkom bij ons in de showroom voor een bezichtiging. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.