Dacia Duster 1.6 Duster 2wd|1E EIG|NAP|BLUETOOTH|PARK SENSOR|CENTR DEUR

€ 5.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.172 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Dacia Duster 1.6 Duster 2wd|1E EIG|NAP|BLUETOOTH|PARK SENSOR|CENTR DEUR


€ 5.999,-

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.172 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Riddercar Rijsoord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lagendijk 162B
Postcode 2988 AD
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43534798 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.riddercar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basic (inbegrepen): Basic pakket krijgt u bij Riddercar GRATIS op ieder verkocht voertuig.
Dit afleverpakket bevat: Basis reiniging, Koelvloeistof op peil, min 6 maanden APK, Olie op peil
- zekerheid-pakket (€ 119 meerprijs): Zekerheidspakket is het meest gekozen afleverpakket bij Riddercar. Hiermee geniet je van extra voordelen ten opzichte van het Basic pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): Koelvloeistof check, Nieuwe Olie + Olie-filter
- Garantie pakket (€ 499 meerprijs): Met onze garantie pakket profiteer je 3 maanden lang van zekerheid. Garantie is op motor, versnellingsbak en koppeling. Bij auto's boven de 5000,- euro kan de kosten variëren! 10% van het vraagprijs (max 800,- euro)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 3 maanden GARANTIE, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie op peil
- BOVAG Garantie-pakket (op aanvraag) (€ 11.111 meerprijs): Met onze BOVAG Garantie-pakket geniet je van veel veilige kilometers zonder zorgen tot 12 maanden. Om te kijken of desbetreffende voertuig in aanmerking komt dient u contact op te nemen met ons.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic"): BOVAG garantie; 12 Maanden BOVAG garantie, Koelvloeistof check, Nieuwe APK bij minder dan 6 maanden, Olie check

Rijdt en schakelt goed. Technisch in orde! Voorzien van NAP rapport. Afkomstig van 1E EIGENAAR. 2WD met parkeer sensoren, bluetooth, 2 sleutels + boekjes.

Alle technologie in de Dacia Duster is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak.

Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren.

Zoals u mag verwachten van deze Dacia Duster is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Dacia Duster als zich e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie