Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.336 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | - |
€ 12.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.336 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Di Natale Car SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Route de Charleroi 138 |
Postcode | 7134 |
Plaats | Epinois |
Land | België |
GSM | +32 (0)484 - 169584 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dacia Duster 1.5 Dci 66kw Euro 6b de premier propriétaire avec historique d'entretien et dans un excellent état genéral. Livrée avec ses deux clés d'origine ainsi que toute la documentation de bord.
Vendue avec une garantie de 12 mois et assistance dépannage européenne, Vehicule de remplacement gratuit inclus voir conditions.
Possibilité d'avoir une extension de Garantie 24Mois ou 46Mois moyennant supplément sur demande et sous conditions.
Voiture prête à être immatriculée avec demande d'immatriculation, contrôle technique, car-pass et entretien fait. Pas de frais à prévoir.
Feux de jour
Pare-Buffle
Barre de toit
Capteurs de stationnement arrière
Cruise control
Climatisation
Système de navigation GPS d'origine
Système multimédia connectée
Bluetooth
Radio MP3 USB
Full airbags
Intérieur en cuir simili Noir
Vitres électrique
Jantes Noir d'origine 16"
Volant cuir multi fonctions
Historique d'entretien avec car-pass
Garantie 12 Mois avec assistance Europe
Adresse : Route de Charleroi 138, 7134 Epinois (Binche)
Numéro de GSM
o Di Natale Rocco : 0484/169.584 (FR/EN/NL/IT/PL)
o Di Natale Vincent : 0495/209.307 (FR/IT/EN)
Di Natale Car SPRL décline toutes responsabilités concernant l'exactitude des informations fournies tant au niveau des détails du véhicule que de son équipement.
Cette annonce n'est pas contractuelle, seule la facture finale et les papiers officiels du véhicule étant seuls documents probants faisant foi.
Nous sommes ouvert de lundi au vendredi de 9H00 à 18H00 et le samedi de 10H00 à 17H00
Financement rapide, reprise ou échange possible.
Essais possible
Toutes nos voitures sont révisées par un expert en véhicule d'occasion avant la livraison.
Vendue avec un an de garantie, contrat de vente, car-pass.
www.dinatalecar.eu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.