Dacia Duster 1.5 dCi 110CV PRESTiGE NAVi CRUiSE AiRCO LED BLUET

€ 13.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen -

Dacia Duster 1.5 dCi 110CV PRESTiGE NAVi CRUiSE AiRCO LED BLUET


€ 13.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.000 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mega Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue des mazuirs 1A
Postcode 5060
Plaats
Land België
GSM +32 (0)477 - 354547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website megamotors-sambreville.be/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Couleur intrieure: noir
Consommation moyenne de carburant: 4,4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun

Dacia Duster (New Modle)
1.5 dCi diesel 110Cv (80Kw)
Boite Manuelle (6 Vitesses)
4x2
.
!! EURO6b !! 115Gr de Co !! 1461Cm3 !!
.
!! 85.000 Km !! HiSTORiQUE COMPLET !!
.
!! GARANTiE 12 MOiS TOTAL PiCES & M.O !!
.
!! ETAT iMPECCABLE !! A VOIR & ESSAYER !!
.
!! DJ PRTE iMMATRiCULER !! CT OK !!
.
Feux de jour LED
Grand GPS cran Tactile
Climatisation (Airco)
Rgulateur de Vitesse (Cruise Control)
Camra de Recul (via Smartphone)
Connexion Android & iPhone
Volant Multifonctions en Cuir
Siges Sport en Tissus Noir
Mode de Conduite Eco & Normal
Systme Bluetooth Pour Gsm & Audio
Commande au Volant
Systme Antipatinage
Ordinateur de Bord (Autonomie, etc..)
Rtroviseurs rglages Electriques
Jantes Sport en Alliage 17"
Feux Antibrouillards l'avant
Start & Stop (Dsactivable)
4x Vitres lectrique
Peinture Mtallise
Rail de Toit en Noir
Siges Arrires Rabattables 1/3 - 2/3
Roue de Secours
.
!! Livre Avec Ct Ok & Carpass !!
.
!! Livre en Ordre d'ENTRETIEN !!
.
!! 12 MOIS DE GARANTIE TOTALE !!
.
Reprise & Echange possible...

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie