Bouwjaar | 01-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | - |
€ 13.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mega Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue des mazuirs 1A |
Postcode | 5060 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)477 - 354547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | megamotors-sambreville.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Couleur intrieure: noir
Consommation moyenne de carburant: 4,4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Dacia Duster (New Modle)
1.5 dCi diesel 110Cv (80Kw)
Boite Manuelle (6 Vitesses)
4x2
.
!! EURO6b !! 115Gr de Co !! 1461Cm3 !!
.
!! 85.000 Km !! HiSTORiQUE COMPLET !!
.
!! GARANTiE 12 MOiS TOTAL PiCES & M.O !!
.
!! ETAT iMPECCABLE !! A VOIR & ESSAYER !!
.
!! DJ PRTE iMMATRiCULER !! CT OK !!
.
Feux de jour LED
Grand GPS cran Tactile
Climatisation (Airco)
Rgulateur de Vitesse (Cruise Control)
Camra de Recul (via Smartphone)
Connexion Android & iPhone
Volant Multifonctions en Cuir
Siges Sport en Tissus Noir
Mode de Conduite Eco & Normal
Systme Bluetooth Pour Gsm & Audio
Commande au Volant
Systme Antipatinage
Ordinateur de Bord (Autonomie, etc..)
Rtroviseurs rglages Electriques
Jantes Sport en Alliage 17"
Feux Antibrouillards l'avant
Start & Stop (Dsactivable)
4x Vitres lectrique
Peinture Mtallise
Rail de Toit en Noir
Siges Arrires Rabattables 1/3 - 2/3
Roue de Secours
.
!! Livre Avec Ct Ok & Carpass !!
.
!! Livre en Ordre d'ENTRETIEN !!
.
!! 12 MOIS DE GARANTIE TOTALE !!
.
Reprise & Echange possible...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.