Bouwjaar | 09-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.714 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.714 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frank's Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkerstraat 17 |
Postcode | 5571 LG |
Plaats | Bergeijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53419883 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.franksautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dacia Duster 1.2 TCe Prestige met lichte schade
- Merk: Dacia
- Model: Duster
- Tellerstand: 51714 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: oranje
- Bekleding:
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1175 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
Infotainment
- Navigatiesysteem full map
Interieur
- Airco (automatisch)
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
Deze auto heeft lichte schade, zie foto's. Bumper en koelers moeten worden vervangen. Beschadigingen linker- en rechter voorscherm en achterste bumperhoek.
Rondom camera
Reservewiel ontbreekt!
Het betreft een buitenlandse auto met alle benodigde documenten om zelf in te voeren bij RDW. Gunstig in te voeren met tegenbewijs.
Reserveren van voertuigen is niet mogelijk zonder aanbetaling.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Bel 06-53419883 voor een afspraak of meer informatie! Op mail/whatsapp/sms/biedingen wordt niet (direct) gereageerd.
Frank's Auto's
+31653419883
www.franksautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.