Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.369 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.369 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Synyco BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeuwarderweg 10 |
Postcode | 8801 BV |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.synyco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.782 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Deze keurige Dacia Duster 1.2 TCe Comfort is afkomstig van de eerste eigenaar. De Dacia is geleverd en onderhouden door Dacia dealer Oving te Hattem.
Een SUV wordt gekocht om de uitstraling, de ruimte en de mogelijkheid tot terrein rijden. Toch kiest Dacia ook nu voor een eenvoudige, doelgerichte aanpak. De Duster is gebaseerd op een vorige generatie van de Nissan X-Trail en dat scheelt flink in de ontwikkelingskosten. De lijnen zijn eenvoudig, maar juist daardoor doet de Duster stevig en degelijk aan. De Dacia Duster is vernieuwd na modeljaar 2018. Het uiterlijk is nauwelijks aangepast, maar het interieur en de rijkwaliteiten des te meer. Het interieur heeft meer de uitstraling van een terreinauto en voor een auto die deels om het uiterlijk wordt gekocht, is dat een aanwinst. De grootste winst zit in de beschikbaarheid van een nieuwe benzinemotor. De "TCe 125" levert keurige prestaties, terwijl het verbruik veel lager is dan voorheen. Omdat de TCE 125 zijn werk in alle rust doet, geeft de Duster absoluut niet het gevoel van een budgetauto of basismodel. Niet alleen de geluiden van de motor, maar ook die van de wind en banden zijn uiterst gering.
o.a. voorzien van: airco, cruise control, sportstoelen, 16 inch lichtmetalen velgen, LED dagrijverlichting, mistlampen voor, metallic lak, elektrische ramen, centrale vergrendeling, sidebar, etc..
= Bedrijfsinformatie =
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.