Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige Trekhaak

€ 9.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.793 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige Trekhaak


€ 9.500,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.793 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gebr. Veurink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rheezerweg 40a
Postcode 7771 TG
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 264456 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoveurink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2014 - okt. 2016

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.752 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: BOVAG Garantie (12 maanden), VETOS Garantie

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Gebr. Veurink is een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Vanaf 2003 zijn wij al aangesloten bij de VETOS, een groep bedrijven welke gespecialiseerd zijn in Toyota.

Ons bedrijf is al sinds jaar en dag een begrip in Hardenberg en omstreken. Wij zijn gevestigd vlakbij het toeristische gedeelte van Hardenberg, waardoor onze klantenkring zelfs tot ver buiten onze regio reikt!
Wij staan garant voor een perfecte service en u weet bij ons altijd wat u kunt verwachten als uw auto bij ons voor een grote- of een kleine beurt brengt. Ingeval van een reparatie krijgt u altijd vooraf een prijsopgave, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Ons spreekwoordelijke service en kwaliteit is bij al onze klanten bekend en is niet alleen voorbehouden aan Toyota automobielen, want u kunt bij ons natuurlijk ook terecht voor alle andere merken auto's! De werkplaats, onze gereedschappen en onze testapparatuur, zijn zo uitgevoerd dat wij ook hoogstaand onderhoud en praktisch alle reparaties aan andere merken dan Toyota kunnen uitvoeren!
Ons bedrijf is een erkend APK-keuringsstation en u kunt bij ons ook uw schadetaxaties en schadereparaties laten uitvoeren. Een allround bedrijf dus, die op bijna al uw autowensen in kan gaan.

Ons deskundig en vakbekwaam personeel staat altijd klaar om u van betaalbare service te voorzien.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie