Bouwjaar | 05-05-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.647 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.647 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kia Kortrijk - Novoto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kortrijksesteenweg 401 |
Postcode | 8530 |
Plaats | Harelbeke (kortrijk) |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 360136 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.novoto.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop aangeboden deze mooie Dacia Duster 1.0 benzine met navigatie te koop van 1ste eigenaar met slechts 5647km op de teller.
Meer info op aanvraag.
Team Novoto.
Achteruitrijradar Media-Nav Evo DAB+: GPS+Apple+Android+TMC+4LS Metaalkleur GPF Roetfilter Stop & Start Aanduiding van de buitentemperatuur Bandendrukcontrolesysteem Boordcomputer Ecomodus Geluidsalarm bij niet-gedoofde lichten Plug&Radio DAB+: Bluetooth+4LP+Bediening stuur Radiovooruitrusting Schakelindicator Snelheidsbegrenzer Snelheidsregelaar en -brenzer Waarschuwingssign.bij niet-vastg.veiligheidsg.VR 12V stopcontact AR 12V stopcontact AV Binnenspiegel functie dag/nacht Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Centrale deurvergrendeling tijdens het rijden Elek.ruiten VR+impulsbediening bestuurder Elektrische en verwarmde buitenspiegels Elektrische ruiten achteraan Getinte ruiten In de hoogte en diepte regelbaar stuurwiel In de hoogte regelbare bestuurderszetel In de hoogte regelbare hoofdsteunen vooraan In hoogte verstelbare hoofdsteunen achter Kofferverlichting Leesspot aan passagierszijde Luchtrecyclage Manuele airconditioning Opbergtassen rugleuning voorstoelen Opbergvakken in de voor- en achterdeuren Stoffen zetelbekleding Stuurbekrachtiging Verlicht dashboardkastje Verluchtingsmonden achteraan Verwarmde achterruit met ruitenwisser Zonneklep bestuurder met spiegel Zonneklep passagier met spiegel 1/3-2/3 neerklapbare achterbank Dakstaven in gesatineerd chroom Binnen deurgrepen in chroom Buitenspiegels in gesatineerd chroom Bumpers in carrosseriekleur Bumpers type SUV Deurgrepen in koetswerkkleur Grille met chromen inserts JAV 16'' Cyclade +215/65' Niet-metaalkleur 3 driepuntsveiligheidsgordels achteraan ABS + remhulpsysteem Bestuurdersairbag ESC + Antislipsysteem + Vertrekhulp op hellingen Gordijnairbags voor Isofix-bevestiging voor kinderzitje zijdelings AR Koppelbare passagiersairbag LED Daytime Running Lights Mistkoplampen vooraan Opblaaskit Startblokkeersysteem Zijdelingse airbags vooraan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.