Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.196 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.196 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf A. Strijker BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Noesten 6 |
Postcode | 9431 TC |
Plaats | Westerbork |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 332132 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostrijker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dacia Duster 1.0 TCe Essential
- Kenteken: GHF-80-L
- Merk: Dacia
- Model: Duster
- APK tot: 17-06-2025
- Tellerstand: 22196 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: H4D E4
- Vermogen: 67 kW / 91pk
- Ledig gewicht: 1212 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 434 cm
- Breedte: 180 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Park Distance Control
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Mp3-speler
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
WELKOM BIJ AUTOBEDRIJF STRIJKER
het vertrouwde adres in Westerbork sinds 1979
AutoExcellent Strijker is een full service autobedrijf die in alle automerken gespecialiseerd is.
Deze garageformule omvat de top van de universele autobedrijven, die in alle merken gespecialiseerd zijn.
Waarom? Omdat uw tevredenheid als klant centraal staat!
Autobedrijf A. Strijker BV
De Noesten 6
9431TC Westerbork
0593332132
info@autostrijker.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.