Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 39.907,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Pack hiver (sièges chauffants à l'avant), Full Link (MirrorLink, Apple CarPlay et Android Auto), 2 liseuses à l'avant et à l'arrière, système de navigation audio : avec écran tactile couleur 12 pouces, rétroviseur extérieur peint en aluminium foncé, aide à la conduite système : Exit Assist, Système d'aide à la conduite : Side Assist, intérieur : aluminium noir brillant, airbag genoux côté conducteur, combiné d'instruments numériques 10,25 pouces, volant (CUPRA Supersport, cuir, chauffant) avec multifonction et sélecteur de mode CUPRA, jantes LM 8x19 ( Exclusive I, noir/argent, brillant), pédales en aluminium, direction progressive, capteur de pluie/lumière, roue de secours de 18 pouces, norme d'émissions faibles Euro 6d-ISC-FCM (EU6AP), système de verrouillage/démarrage Kessy Advanced (verrouillage centralisé avec télécommande), feux arrière full LED avec bandeau lumineux dynamique (Infinite Light) (feux arrière LED avec clignotant dynamique), phares full LED (contrôle automatique de portée des phares / feux diurnes LED), système d'aide à la conduite : direction de stationnement assistant avec aide au stationnement avant et arrière (aide au stationnement arrière), système d'aide à la conduite : assistant de maintien de voie (caméra avant), 7 haut-parleurs, éclairage d'ambiance Smart Ambient Light, ciel de pavillon noir, plaques de seuil de porte (aluminium), avant, éclairé, conduite Pack assistance : Travel Assist, baguettes de fenêtre noir brillant, carrosserie : 5 portes, siège avec soutien lombaire avant gauche, réglable, siège avec soutien lombaire avant droit, réglable, moteur 2,0 litres - 228 kW 16V TSI, filtre à particules Otto (OPF ), réception radio numérique (DAB+), empattement 2680 mm, revêtement/revêtement de siège : tissu, prise 230 V dans le coffre à bagages, système d'avertissement pour le système de ceinture de sécurité, interface Bluetooth avec système mains libres intégré, interface USB à l'avant (2 -way, Type C), système de freinage antiblocage (ABS), type de transmission : transmission intégrale, électronique. Blocage du différentiel (XDS), électronique. Contrôle de stabilité (ESC), boîte de vitesses 7 rapports - boîte de vitesses DSG à double embrayage, climatisation Climatronic 3 zones, airbag côté passager désactivable, airbag côté conducteur/passager, vitres électriques avant et arrière avec commutation confort, supports Isofix pour enf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Formentor | Niet giftig
Cupra is een nieuwe sportwagenfabrikant uit Spanje. Toen Cupra zich voor het eerst aan de wereld presenteerde, beloofde het zich te onderscheiden van andere sportieve merken door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, de eerste modellen van Cupra hadden conventionele benzinemotoren. Nu, een half jaar na de introductie, is de Formentor voorzien van plug-inhybride aandrijving. Een stap in de goede richting?
De Cupra Formentor is een sportieve SUV die dankzij plug-inhybride aandrijving vlot en toch zuinig is. Ziet er echter spannender uit dan hij is. Uitstekend weggedrag.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- uitstekend weggedrag
- leuk en tegelijkertijd praktisch
Min
- niet zo vurig en sensationeel als de 2.0 TSI die hij vervangt
Conclusie
Al na een half jaar na de introductie heeft Cupra de Formentor aangepast. Aanvankelijk was dit eerste eigen model van Cupra alleen leverbaar met een conventionele benzinemotor. Die is vervangen door een plug-inhybride, waarmee de Formentor een half elektrische auto is geworden. Dat is goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws: de Formentor is niet giftig. Alhoewel elektrische auto's technisch gezien veel betere prestaties kunnen leveren dan een verbrandingsmotor (meer vermogen dat sneller beschikbaar is), geldt dat niet voor de Formentor. De elektromotor is niet sterk genoeg om de Formentor tot sportwagenprestaties te bewegen, terwijl de 1.4 liter benzinemotor te veel tijd nodig heeft om voldoende vermogen op te bouwen om echt te kunnen imponeren. Voor vele andere auto's is de 245 pk / 400 Nm sterke hybride een ware aanwinst, maar voor een auto met het imago van Cupra en het veelbelovende uiterlijk van de Formentor ontbreken het vuur, de agressie en de woede.
Het goede nieuws: de Formentor is niet giftig. Dankzij de plug-inhybride aandrijving zijn de uitstoot en het verbruik sterk gedaald en daarmee is de prijs ruim 10.000 euro verlaagd (voor het basismodel zelfs 20.000 euro!). Bovendien kan nu zorgeloos worden genoten in de wetenschap dat de CO2-uitstoot beperkt blijft.