Bouwjaar | 17-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.161 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 27.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.161 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Du Crocq Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Adriaan Groenewegenlaan 14 |
Postcode | 6021 JM |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51473591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ducrocqautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 60 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/40 R19
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 153 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 2.110 kg
GVW: 3.690 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
60 KM elektrisch rijden I Halftarief wegenbelasting I Adaptieve Cruise Control I Airconditioning I Automaat I Digitale tellers I Eerste eigenaar I LED verlichting I Weinig Kilometers! I Volledige onderhoudshistorie I Zuinig
De alsmaar stijgende benzineprijs? Of een auto die duur is in de wegenbelasting? Met een Plug-in Hybride als deze Cupra Formentor heeft u er geen last van! Elektrisch als het kan, benzine als het moet!
Te koop aangeboden:
Een in werkelijk nieuwstaat verkerende Cupra Formentor E-Hybrid afkomstig van de eerste eigenaar met een lage kilomterstand!
Dankzij de Plug-in hybride technologie is de auto in staat 60 kilometer volledig elektrisch te rijden. Hierna schakelt de Formentor over op zijn benzinemotor.
De Cupra is van december 2021 en heeft slechts 42.161 KM gereden.
De auto wordt met een thuislader geleverd. Met de thuislader kunt u aan een regulier stopcontact (230 Volt) laden. Dit duurt ongeveer 5 uur (0-100%).
Naast deze thuislader is ook een type 2 laadkabel aanwezig waarmee de auto aan de laadpaal geladen kan worden.
De Formentor staat bekend als een betrouwbare, zuinige auto met een sportief uiterlijk.
Dankzij de lage CO2 uitstoot heeft de Cupra recht op een korting van 50% op de wegenbelasting (MRB). Deze komt hierdoor uit op €114-€128 per kwartaal.
Het betreft hier een exemplaar met de meest rijke Performance uitrusting. Alle benodigde opties zijn aanwezig. Denk hierbij onder andere aan automatische airconditioning (climate control), adaptieve cruise control, achteruitrijcamera, digitaal tellerdisplay (active info display), half lederen bekleding, sportstoelen, stuurwielverwarming, stoelverwarming en 19'' lichtmetalen velgen. Zie de volledige optielijst onderaan de advertentie.
De Formentor heeft slechts één vorige eigenaar gehad, welke de auto op 17-12-2021 bij de officiële Cupra-dealer heeft aangekocht. De Formentor is altijd bij de officiële dealer onderhouden.
De auto wordt geleverd met een nieuwe onderhoudsbeurt.
De APK is geldig tot en met 17-12-2025.
AutoTrust Garantiepakketen zijn tegen meerpijs le
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Formentor | Niet giftig
Cupra is een nieuwe sportwagenfabrikant uit Spanje. Toen Cupra zich voor het eerst aan de wereld presenteerde, beloofde het zich te onderscheiden van andere sportieve merken door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, de eerste modellen van Cupra hadden conventionele benzinemotoren. Nu, een half jaar na de introductie, is de Formentor voorzien van plug-inhybride aandrijving. Een stap in de goede richting?
De Cupra Formentor is een sportieve SUV die dankzij plug-inhybride aandrijving vlot en toch zuinig is. Ziet er echter spannender uit dan hij is. Uitstekend weggedrag.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- uitstekend weggedrag
- leuk en tegelijkertijd praktisch
Min
- niet zo vurig en sensationeel als de 2.0 TSI die hij vervangt
Conclusie
Al na een half jaar na de introductie heeft Cupra de Formentor aangepast. Aanvankelijk was dit eerste eigen model van Cupra alleen leverbaar met een conventionele benzinemotor. Die is vervangen door een plug-inhybride, waarmee de Formentor een half elektrische auto is geworden. Dat is goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws: de Formentor is niet giftig. Alhoewel elektrische auto's technisch gezien veel betere prestaties kunnen leveren dan een verbrandingsmotor (meer vermogen dat sneller beschikbaar is), geldt dat niet voor de Formentor. De elektromotor is niet sterk genoeg om de Formentor tot sportwagenprestaties te bewegen, terwijl de 1.4 liter benzinemotor te veel tijd nodig heeft om voldoende vermogen op te bouwen om echt te kunnen imponeren. Voor vele andere auto's is de 245 pk / 400 Nm sterke hybride een ware aanwinst, maar voor een auto met het imago van Cupra en het veelbelovende uiterlijk van de Formentor ontbreken het vuur, de agressie en de woede.
Het goede nieuws: de Formentor is niet giftig. Dankzij de plug-inhybride aandrijving zijn de uitstoot en het verbruik sterk gedaald en daarmee is de prijs ruim 10.000 euro verlaagd (voor het basismodel zelfs 20.000 euro!). Bovendien kan nu zorgeloos worden genoten in de wetenschap dat de CO2-uitstoot beperkt blijft.