Bouwjaar | 17-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.552 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.552 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Heide Emmeloord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Werktuigenweg 40 |
Postcode | 8304 AP |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 614304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovdheide.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2024
Referentienummer: 003565
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 55 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 445 x 184 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 29 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- VDH rijklaar brandstofauto's (inbegrepen):
- 12 maanden wettelijke garantie-
- Tenaamstelling
- APK minimaal 3MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- VDH plus brandstof auto's (v.a.) (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Tenaamstelling
- APK minimaal 6maanden geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 10% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
Tot 100 pk € 795
Tot 205 pk € 995
Tot 300 pk € 1.295
V.a. 300 pk € 1.695
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH rijklaar brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- VDH premium brandstofauto's (v.a.) (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Plus 12 maanden VDH garantie tot 5 jaar/120.000km (€ 125,00 eigen risico per gebeurtenis)
- Tenaamstelling
- APK minimaal 12 MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- Volle tank brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Banden met een profiel van minder dan 3mm vervangen
- Gratis vervangend vervoer in geval van garantie
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
- Gratis zomer- en wintercheck
- Autoleven lang GRATIS APK bij VDH
- Gratis ruitreparatie bij sterretje in voorruit
Tot 100PK € 995
Tot 205PK € 1.195
Tot 300PK € 1.495
V.A. 300PK € 1.895
Dit afleverpakket
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Formentor | Niet giftig
Cupra is een nieuwe sportwagenfabrikant uit Spanje. Toen Cupra zich voor het eerst aan de wereld presenteerde, beloofde het zich te onderscheiden van andere sportieve merken door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, de eerste modellen van Cupra hadden conventionele benzinemotoren. Nu, een half jaar na de introductie, is de Formentor voorzien van plug-inhybride aandrijving. Een stap in de goede richting?
De Cupra Formentor is een sportieve SUV die dankzij plug-inhybride aandrijving vlot en toch zuinig is. Ziet er echter spannender uit dan hij is. Uitstekend weggedrag.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- uitstekend weggedrag
- leuk en tegelijkertijd praktisch
Min
- niet zo vurig en sensationeel als de 2.0 TSI die hij vervangt
Conclusie
Al na een half jaar na de introductie heeft Cupra de Formentor aangepast. Aanvankelijk was dit eerste eigen model van Cupra alleen leverbaar met een conventionele benzinemotor. Die is vervangen door een plug-inhybride, waarmee de Formentor een half elektrische auto is geworden. Dat is goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws: de Formentor is niet giftig. Alhoewel elektrische auto's technisch gezien veel betere prestaties kunnen leveren dan een verbrandingsmotor (meer vermogen dat sneller beschikbaar is), geldt dat niet voor de Formentor. De elektromotor is niet sterk genoeg om de Formentor tot sportwagenprestaties te bewegen, terwijl de 1.4 liter benzinemotor te veel tijd nodig heeft om voldoende vermogen op te bouwen om echt te kunnen imponeren. Voor vele andere auto's is de 245 pk / 400 Nm sterke hybride een ware aanwinst, maar voor een auto met het imago van Cupra en het veelbelovende uiterlijk van de Formentor ontbreken het vuur, de agressie en de woede.
Het goede nieuws: de Formentor is niet giftig. Dankzij de plug-inhybride aandrijving zijn de uitstoot en het verbruik sterk gedaald en daarmee is de prijs ruim 10.000 euro verlaagd (voor het basismodel zelfs 20.000 euro!). Bovendien kan nu zorgeloos worden genoten in de wetenschap dat de CO2-uitstoot beperkt blijft.