Cupra Born 79kwh Elektromotor 326 1AT VZ | Digitaal instrumentenpaneel Virtual Cockpit | Parkeersensoren achter & voor | Rijprofielkeuze met instelbare adaptieve

€ 53.275,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Cupra Born 79kwh Elektromotor 326 1AT VZ | Digitaal instrumentenpaneel Virtual Cockpit | Parkeersensoren achter & voor | Rijprofielkeuze met instelbare adaptieve


€ 53.275,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Udenhout SEAT en ¦koda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Balkweg 6
Postcode 5232 BV
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6442558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website udenhout.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Referentienummer: 366221
Productienummer: 366221

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 326 PK (240 kW)
Vermogen brandstofmotor: 326 PK (240 kW)
Koppel: 310 Nm

Aandrijving
Actieradius: 593 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 277 cm
Draaicirkel: 10 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.899 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 2.284 kg

Accu
Accu: 79 kWh, Type LCO
Accu laden: Type 3, 3-fasen, 11 kW, compleet vol in 8 uur en 30 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 185 kW, compleet vol in 0 uur en 26 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,9 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1999 kg
Laadtijd thuis: 735 min
Laadsnelheid thuis: 7 kW
Interieur: CUP-kuipstoel vóór met bekleding Dinamica Enceladus Grey

De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie.

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Cupra Born | Impulsaankoop

Een impulsaankoop is iets wat ongepland wordt gekocht. Het is bijvoorbeeld een snack bij de kassa van een supermarkt. Maar het kan ook een last-minute vakantie zijn of een aanbieding van een product dat de koper eigenlijk helemaal niet nodig heeft. In alle gevallen is de prijs doorslaggevend. Nu introduceert Cupra een voordelige versie van de Born: de "Impuls". Is dit een verstandige impulsaankoop?

Autotest | Cupra Born Impulsaankoop

De Cupra Born Impuls biedt ongekend veel rijplezier voor een zeer scherpe prijs. Sneller, comfortabeler, ruimer en voordeliger (aanschaf en gebruik) dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor,

Plus

  • scherpe prijs
  • veel rijplezier
  • verstandige keuze

Min

  • rijden met 1 pedaal (net niet) mogelijk
  • nu al niet meer leverbaar (wordt vervangen door Essential)
  • laadt niet zo snel op als beloofd

Conclusie

De Cupra Born is verkrijgbaar in vele uitvoeringen. Er is een extra snelle versie om te laten zien waartoe Cupra in staat is. De Impuls / Essential is het instapmodel, waarmee Cupra bereikbaar is voor een grotere doelgroep. Zo'n voordelige versie leidt tot twee vragen: waarop is bezuinigd en rijdt de Impuls wel als een echte Cupra?

Het antwoord op het eerste deel van de vraag is: de uitrusting. Echter, die is nog altijd meer dan voldoende en daarom heeft de bestuurder nooit het gevoel een armoedige of simpele auto te rijden. Net als de andere versies van de Cupra heeft de Impuls / Essential een verlaagd onderstel, grote velgen en een directe besturing voor een dynamisch weggedrag. De prestaties van de 204 pk sterke motor zijn goed en lijken nog beter dankzij de gretige reactie op het stroompedaal.

Kortom: ja, ook de Impuls / Essential rijdt als een echte Cupra. Wie de Impuls daarom alleen vanwege de prijs heeft gekozen kan gerust zijn: het is ook nog eens een heel verstandige keuze!

Deel deze advertentie