Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Udenhout SEAT en ¦koda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Balkweg 6 |
Postcode | 5232 BV |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6442558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | udenhout.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Referentienummer: 377721
Productienummer: 377721
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 170 kW (231 PK)
Vermogen elektromotor(en): 170 kW (231 PK)
Vermogen brandstofmotor: 170 kW (231 PK)
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 423 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 277 cm
Draaicirkel: 10 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.741 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 2.126 kg
Accu
Accu: 58 kWh, Type LCO
Accu laden: Type 3, 3-fasen, 11 kW, compleet vol in 5 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 124 kW, compleet vol in 0 uur en 31 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,7 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1841 kg
Laadtijd thuis: 555 min
Laadsnelheid thuis: 7.4 kW
Interieur: Kuipstoelen vóór, Dinamica Granite Grey (suede look)
De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Born | Impulsaankoop
Een impulsaankoop is iets wat ongepland wordt gekocht. Het is bijvoorbeeld een snack bij de kassa van een supermarkt. Maar het kan ook een last-minute vakantie zijn of een aanbieding van een product dat de koper eigenlijk helemaal niet nodig heeft. In alle gevallen is de prijs doorslaggevend. Nu introduceert Cupra een voordelige versie van de Born: de "Impuls". Is dit een verstandige impulsaankoop?
De Cupra Born Impuls biedt ongekend veel rijplezier voor een zeer scherpe prijs. Sneller, comfortabeler, ruimer en voordeliger (aanschaf en gebruik) dan een soortgelijke auto met verbrandingsmotor,
Plus
- scherpe prijs
- veel rijplezier
- verstandige keuze
Min
- rijden met 1 pedaal (net niet) mogelijk
- nu al niet meer leverbaar (wordt vervangen door Essential)
- laadt niet zo snel op als beloofd
Conclusie
De Cupra Born is verkrijgbaar in vele uitvoeringen. Er is een extra snelle versie om te laten zien waartoe Cupra in staat is. De Impuls / Essential is het instapmodel, waarmee Cupra bereikbaar is voor een grotere doelgroep. Zo'n voordelige versie leidt tot twee vragen: waarop is bezuinigd en rijdt de Impuls wel als een echte Cupra?
Het antwoord op het eerste deel van de vraag is: de uitrusting. Echter, die is nog altijd meer dan voldoende en daarom heeft de bestuurder nooit het gevoel een armoedige of simpele auto te rijden. Net als de andere versies van de Cupra heeft de Impuls / Essential een verlaagd onderstel, grote velgen en een directe besturing voor een dynamisch weggedrag. De prestaties van de 204 pk sterke motor zijn goed en lijken nog beter dankzij de gretige reactie op het stroompedaal.
Kortom: ja, ook de Impuls / Essential rijdt als een echte Cupra. Wie de Impuls daarom alleen vanwege de prijs heeft gekozen kan gerust zijn: het is ook nog eens een heel verstandige keuze!