afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-09-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.101 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Algemeen

Bouwjaar 13-09-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.101 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.587 cc
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dayi Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Waterstraat 103
Postcode 6541 TE
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55722482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dayiautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 175 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

DEZE AUTO IS VERKOCHT.

= Bedrijfsinformatie =

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B. BELLEN KAN NAAR 06-48635556 of 024-3792800.

Alle occasions zijn voorzien van NAP- rapport en wij selecteren onze occasions op basis van jarenlange ervaring en vakkennis. Door de drukte hebben we niet altijd de gelegenheid om de mails te beantwoorden. Graag alleen telefonisch reageren, kijk eventueel op onze website voor meerdere occasions. www.dayiautos.nl.. Mobiel: 024-3792800. Bellen mogelijk tot 18:30 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen Xsara Picasso | Ruime voorsprong

Een gezin struint over een autoboulevard op zoek naar een nieuwe auto. De tweepersoons sportcoupeetjes lonken vader tegemoet. Maar ze vallen direct af, want de nieuwe auto moet plaats bieden aan minimaal vijf personen en een flinke hoeveelheid bagage. Tijdens het bekijken van de diverse middenklassers beginnen de kinderen uit protest te gapen. Bovendien houdt de ruimte op de achterbank van zulke auto's niet over. Het enige alternatief is een MPV, maar die hebben vaak de rijeigenschappen en de uitstraling van een container op wielen. Dan stapt het gezin bij de Citroën-dealer binnen. Daar staat de Citroën Xsara Picasso; een auto met de ruimte van een MPV en de charme van een vlot gelijnde middenklasser. Iedereen gelukkig?

Autotest | Citroen Xsara Picasso Ruime voorsprong

De Citroen Xsara Picasso is een middelgrote MPV. Citroen is daar laat mee, maar heeft de tijd gebruikt om de kunst goed af te kijken van de concurrentie. Rijdt goed, volop ruimte.

Plus

  • snel en zuinig
  • ergonomisch goed doordacht
  • stil en comfortabel

Min

  • lastig inleggen 2e versnelling
  • geen toerenteller

Conclusie

De Citroën Xsara Picasso behoort tot de meer recent geïntroduceerde ruimteauto's. Citroën had meer bedenktijd en heeft een aantal slimmigheden naar goed Aziatisch voorbeeld simpelweg afgekeken. Dat resulteert in een echte familieauto die even veel rekening houdt met de bestuurder als met de inzittenden.

Dankzij een motor die zeer respectabele prestaties biedt bij een laag verbruik, wordt ook rekening gehouden met het huishoudbudget. Na drie dagen rijden geeft de auto een gevoel van Japans vernuft met Citroën's eigenzinnigheid. Juist dat geeft de auto nu een ruim(t)e voorsprong op de concurrentie (Ivo Kroone).

Deel deze advertentie