Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 150 Club XL S&S | NL-Auto

€ 10.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 203.841 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 150 Club XL S&S | NL-Auto


€ 10.999,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 203.841 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rick van Lierop
Contactpersoon Rick van Lierop / Jur Sikman
Adres Spoorsingel 15
Postcode 1761 EA
Plaats Anna Paulowna
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)223 - 533360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 57834643 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rvlauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2016 - mei 2019

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 327 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.629 kg
Laadvermogen: 1.471 kg
GVW: 3.100 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 590 ex BTW): BOVAG EX BTW €590: - Pre inspectie van de auto - Nieuwe APK - Vloeistof controle/ bijvullen - Auto gereinigd afgeleverd - Tenaamstelling/ en vrijwaren op lokatie - Bovag 40- punten check - 1/4 tank brandstof - 6 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Nederlands geleverde Citroën Jumpy 2.0 BlueHDI 150 Club XL S&S in voorraad.

= Bedrijfsinformatie =

Onze gehele voorraad is geïnspecteerd in onze werkplaats en voorzien van een nieuwe APK. Tenaamstelling kosten zijn bij de prijs inbegrepen. U heeft de mogelijkheid de auto af te laten leveren met een afleverpakket naar keuze, te zien onder 'All-in' op onze internetpagina www.rvlauto.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie