Bouwjaar | 14-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 192.157 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 192.157 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kloostra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Wissel 12 |
Postcode | 9076 PT |
Plaats | Sint Annaparochie |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15314862 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-kloostra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.617 kg
Laadvermogen: 1.495 kg
GVW: 3.100 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Nette en complete Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 120 M Club. Origineel Nederlands geleverd en afkomstig van de eerste eigenaar. Direct rijklaar inclusief nieuwe APK en twee sleutels. De prijs is exclusief 21% BTW.
Highlights:
- Afkomstig van de eerste eigenaar
- 3 Zitplaatsen
- Airconditioning
- Navigatie
- Bluetooth
- Cruise control
- App-connect
- Parkeersensoren
- Trekhaak
- Schuifdeur
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Bezoek onze website voor meer informatie en een uitgebreide fotoreportage van deze auto. Inruil en financiering mogelijk.
Heeft u de auto naar uw wens gevonden? Dan bent u van harte welkom voor een proefrit. Wij werken op afspraak, u kunt een proefrit inplannen via 06-15314862 of www.autobedrijf-kloostra.nl. Wilt u graag een inruilvoorstel ontvangen? Dat kan, wij zijn dagelijks van 8:00 tot 21:00 bereikbaar via e-mail, telefoon of WhatsApp.
Bij Autobedrijf Kloostra combineren wij een enorme passie voor auto's en techniek met meer dan 30 jaar ervaring binnen de autobranche. Bij ons staat kwaliteit, transparantie en klanttevredenheid centraal. Wij leveren, onderhouden en repareren uw auto op dealerniveau; tegen een betaalbare prijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.