Bouwjaar | 25-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 224.670 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 224.670 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Slob Bedrijfsauto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg Noord 29 /35 |
Postcode | 2913 LB |
Plaats | Nieuwerkerk A/d Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 390793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slob-bedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.588 kg
Laadvermogen: 1.471 kg
GVW: 3.100 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
PRIJS IS EXCL. BTW, MEENEEMPRIJS.
Bestuurdersstoel versleten.
Rechter voorscherm wat schade.
Diverse kleine dingetjes.
Deze Citroen Jumpy komt uit 2019, werd geleverd van 01-12-2016 tot 31-05-2019 en kostte toen € 41.693,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 170 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 5,3 liter per 100 km en hij weegt 1588 kg. De APK is geldig tot 25-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 148,- per kwartaal.
Deze gegevens zijn zo correct mogelijk weergegeven.
Desondanks kunt u aan deze gegevens geen rechten ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.