Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 120 Business M NAVI CAMERA DODEHOEK 1E EIG

€ 12.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 124.202 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 120 Business M NAVI CAMERA DODEHOEK 1E EIG


€ 12.500,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 124.202 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Citroën Specialist Enting
Contactpersoon Michel van Dijk
Adres Zomerdijk 80-A
Postcode 8064 XG
Plaats Zwartsluis
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 3867822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.entingbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 327 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.588 kg
Laadvermogen: 1.509 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal

Door ons nieuw geleverd en altijd onderhouden: Jumpy M met sterke 2.0 BlueHDI motor en een trekgewicht van maarliefst 2500KG. Leuke uitvoering in Gris Shark metallic en voorzien van nuttige extra's w.o. Trekhaak, parkeerdetectie V+A incl achteruitrijcamera, dodehoekdetcetie, cruise control en bumpers en spiegels in kleur. Neemt u regelmatig wat meer belading mee dan is deze versie zeker te verkiezen boven de lichtere 1.6 variant. Origineel NL auto incl Nationale Autopas en complete onderhoudshistorie aanwezig, remmen recent vervangen, rondom goede Michelin banden, niet in gerookt. Voor levering met beurt, vol jaar APK en 3 maand garantie rekenen wij 695,- extra. PRIJS EX BTW, VRIJ VAN BPM. INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie