Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 105.537 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 8.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 105.537 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoogendoorn Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 2e Tochtweg 49 |
Postcode | 2914 LM |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 312395 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoogendoorn-bedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mei 2019 - jun. 2022
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,6 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 496 x 192 x 194 cm
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 1.000 kg
GVW: 2.635 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
CHASSIS NR/VIN: VF7VBYHRKL7019266
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meer informatie en grotere foto's op onze website www.hoogendoorn-bedrijfsautos.nl. Al onze auto's zijn voorzien van een Nationale Autopas en in de meeste gevallen is de complete onderhoudshistorie bekend. Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk. U kunt bij ons terecht voor Financial lease en een autoverzekering. Mocht er onverhoopt geen reservesleutel bij de auto aanwezig zijn, dan is het mogelijk om die tegen kostprijs bij ons te bestellen. Onze openingstijden zijn van Ma t/m Vrij 09:00 - 17:30 uur,en zaterdag en 's avonds alleen op afspraak. Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact met ons opnemen via 0031 (0) 180 31 23 95.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.