Citroen Jumpy 12 2.0 HDI L2H1 Economy DUBBELE CABINE-MARGE-5 PERSOONS-AIRCO-CRUISECONTROL-BLUETOOTH-PDC ACHTER-TREKHAAK-98.849 KM

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-11-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 98.849 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Citroen Jumpy 12 2.0 HDI L2H1 Economy DUBBELE CABINE-MARGE-5 PERSOONS-AIRCO-CRUISECONTROL-BLUETOOTH-PDC ACHTER-TREKHAAK-98.849 KM


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-11-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 98.849 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Snippe
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pesserdijk 6
Postcode 7903 TE
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 745699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosnippe.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Wielbasis: 312 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 1.128 kg
GVW: 2.932 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's staan rijklaar geadverteerd, dit houd in ;

- Minimaal 6 maand APK
- Complete professionele poetsbeurt
- Controle en nivellering van vloeistoffen
- Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilauto

Voor garantie bieden wij de volgende 2 mogelijkheden :

6 maanden garantie op motor en versnellingsbak voor een meerprijs van € 495,- , maximaal 7.500 kilometers.
Of
12 maanden garantie op motor en versnellingsbak voor een meerprijs van € 895,-, maximaal 15.000 kilometers.

Voor meer informatie of een bezichtiging graag even bellen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie