Citroen Jumpy 10 2.0 HDI L1 H1

€ 4.250,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 238.662 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Citroen Jumpy 10 2.0 HDI L1 H1


€ 4.250,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 238.662 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mario van der Helm
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sniepweg 13A
Postcode 2742 AR
Plaats Waddinxveen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13183820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autobedrijfmariovanderhelm.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 4813 x 1895 x 1980 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.714 kg
Max. trekgewicht: 2.698 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Nieuwe apk keuring bij aflevering.

Prijs is exclusief 21% btw.

= Bedrijfsinformatie =

*Hoewel onze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze advertentie geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Opties die van doorslaggevend belang zijn binnen uw besluitvorming kunnen door u worden nagevraagd ter bevestiging aan ons of worden ervaren tijdens een proefrit en/of bezichtiging.*

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie