Citroen Jumper L2h2 | DIRECT LEVERBAAR | Imperiaal | Betimmering | Camera

€ 25.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 28.262 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Citroen Jumper L2h2 | DIRECT LEVERBAAR | Imperiaal | Betimmering | Camera


€ 25.450,-

Algemeen

Bouwjaar 2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 28.262 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autolease Twente B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vosboerweg 5
Postcode 7556 BT
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2020111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoleasetwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Direct uit voorraad leverbaar!

Volledig uitgeruste Citroën Jumper, van alle gemakken voorzien.
dankzij de handige extra's is deze Citroën Jumper klaar om direct op pad te gaan!

Meerdere van deze bussen uit voorraad leverbaar!

uitgevoerd met o.a.:
- RVS-Imperial
- RVS-Sidebars
- Betimmering
- Safe-bumper met trekhaak
- achteruitrij camera en parkeersensor
- cruise control
- all season banden

Kilometerstand kan afwijken van de getoonde foto.

aangeboden prijs is exclusief BTW.

Autolease Twente is een universele leasemaatschappij en maakt deel uit van Autogroep Twente, met vestigingen in Almelo, Hengelo en Enschede. Door deze goede regionale dekking binnen Twente kunnen wij u met alle mobiliteitszaken van dienst zijn.

Voor advies, informatie of een offerte op maat kunt u altijd bellen naar +31(0)74 - 2020 111 of mailen naar: sales@autoleasetwente.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie