Bouwjaar | 27-08-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 143.389 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 143.389 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Occasion Fabriek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Overspoor 72 |
Postcode | 1688 JH |
Plaats | Nibbixwoud |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20813283 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deoccasionfabriek.com/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 403 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.220 kg
Laadvermogen: 1.874 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Nette goed onderhouden Citroen Jumper oprijwagen (Hollee). Voorzien van luchtvering voor een lage oprijhoek van de bak.
Tevens voorzien van werkende Lier.
De auto heeft Airco, Cruisecontrol en een geveerde chauffeursstoel. Dankzij het lage autogewicht heeft deze oprijwagen een laadvermogen van 1280kg
Wij hebben de auto gekocht van een Citroen Dealer die hem altijd zelf in gebruik heeft gehad en heeft onderhouden. De trekhaak moest er toen nog op!
De auto heeft in september nog de onderhoudsbeurt gehad inclusief APK.
= Bedrijfsinformatie =
De Occasion Fabriek is een autogroothandel. Wij kopen en verkopen auto's rechtstreeks van en naar autodealers in heel Nederland. Profiteer nu van de voordelen van het kopen tegen groothandelsprijzen bij een geselecteerd aantal occasions. Wij verkopen auto's tegen handelsprijzen. Inruil is gewoon mogelijk!
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.