Citroen Jumper 35 2.2 165PK L3H2 2Schuifdeuren|Camera|1ste eigenaar

€ 19.750,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 45.055 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Citroen Jumper 35 2.2 165PK L3H2 2Schuifdeuren|Camera|1ste eigenaar


€ 19.750,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 45.055 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Peeman-Slot B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 15
Postcode 1785 AG
Plaats Den Helder
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)223 - 634700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.peemanslot.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2019 - aug. 2022

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 613 x 205 x 252 cm
Wielbasis: 403 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.025 kg
Laadvermogen: 1.475 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Citroën Jumper. Deze auto uit het bouwjaar 2021 heeft 45055 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Het audiosysteem bedient u met knoppen op het stuur. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

= Bedrijfsinformatie =

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK . De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Aflever/Garantiepakket bieden wij u graag tegen meerprijs aan . Het aflever/garantiepakket kost €795,- daarvoor krijgt u: (Onderhoudsbeurt, 12 Maanden BOVAG-garantie, nieuwe APK, schoonmaak, brandstof twv €50.00.).
*Peeman&Slot bv is niet aansprakelijk voor kennelijke (type)Fouten op de website of prijskaart.Mogelijke tik ,en zetfouten zullen dan ook zo spoedig mogelijk worden aangepast.*

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie