Bouwjaar | 31-10-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 209.493 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.600,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 209.493 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WV Autos & Bedrijfswagens Hoogeveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buitenvaart 2110-3 |
Postcode | 7905 SX |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 344069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wvautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jul. 2006 - apr. 2012
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.896 kg
Laadvermogen: 1.404 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
let op motor loopt maar 1 verstuiver is niet 100 % zo mee export / handelsprijs is marge !!!!!!!!!!!!
= Bedrijfsinformatie =
Reserveren is alleen mogelijk met een minimale aanbetaling van 20% van het aankoopbedrag.
De genoemde prijzen zijn handels / export meeneemprijzen. Inruil en financiering mogelijk.
Maak altijd een afspraak voor u langs komt !!!!!!!!!!!!!!!!!!
APK en afleveringsbeurt in overleg. WV Auto's is aangesloten bij NAP (Nationale Auto Pas).
Voor proefrit of bezichtiging graag eerst even telefonisch contact opnemen.
Bij alle advertenties en aangeboden voertuigen zijn prijs-, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.